Translate

torsdag 23 december 2010

God Jul & Gott Nytt Fiskeår 2011

Fick i mailkorgen ett väldigt fint litet julkort från en fiskebroder, det fick mig att tänka till lite så här i juletid.
Jag körde helt enkelt en rewind på det gångna året och insåg att jag är lyckligt lottad som får göra det jag gör, vara ute i naturen med mitt fiskespö och kamera och uppleva det stora i det lilla.
Men det jag kände var, att vid varje tillfälle som jag kastat loss från bryggan, knutit på mig vadarkängorna eller på annat sätt tagit mig ut, så finns där något som gör upplevelsen ännu bättre, ännu större.
Vänner!!
Familj och fiskevänner som alla ger av sin egen tid för att dela den med mig, och göra min tid ännu mera värdefull.
Så till alla er, som på något sätt delat min tid under året vill jag rikta ett stort tack, ni har berikat mina stunder.
Vill också skicka ett tack till alla er som mailat, kommenterat och tyckt till här på bloggen.

¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Inga kommentarer: