Translate

onsdag 30 mars 2011

Senaste dagarnas nyheter och siffran 20000

Med risk för att vara tjatig eller en i mängden som publicerar det senaste dagarnas nyhetsinslag så kommer här några länkar som är väl värda att se.
Och mitt tillägg till detta är att det är precis på det här sättet det måste ske, det måste komma ut på eller i den typ av media som svensken ser och kommer i kontakt med.
För när vi skriver om det på bloggar och annat, så "pratar" vi ju för redan frälsta.
Jag har skrivit om det tidigare, och nu tänker jag sätta mig och författa ett brev till några av dom i Sverige som gör ett otroligt arbete kring detta med våra älvar och dess fortsatta liv.

M%C3%A5nga%20vattenkraftverk%20f%C3%A5r%20bidrag%20trots%20att%20de%20inte%20f%C3%B6ljer%20milj%C3%B6regler

Olagliga%20kraftverk%20f%C3%A5r%20miljonbidrag

%C3%84lvr%C3%A4ddarna%20JO-anm%C3%A4ler%20l%C3%A4nsstyrelsen


Jag har sen några dagar passerat 20000 läsare.
Jag är väldigt glad för detta och tycker det är fantastiskt kul att så många läser det jag skriver och tycker det är intressant.
Jag vill härmed tacka för var och en av er som besökt och besöker min sida och också tacka för alla de mail som kommer med uppmuntrande ord.
Skitfiske till er alla.

¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Inga kommentarer: