Translate

onsdag 1 februari 2012

30000+ & Don Staniford

Ytterligare en gräns sprängd, denna gången har jag precis passerat 30000 besökare!!
Jag är väldigt glad för alla besöken och för att ni vill ta er tid att läsa om det jag skriver.
Det har på senare tid varit mycket i och kring Miljö & Vattenvård och kanske lite mindre kring fisket.
Jag kommer fortsatt att skriva om detta, för jag brinner verkligen för att genom både text men också genom handling jobba för en förändring.
Vi har ju nu gått in i februari, och ni som följt mig vet att jag inte är någon stor vinterfiskare men nu väntar snart havsöringsvikarna på mig igen efter att ha varit mer eller mindre bokad varje ledig tid på annat. Så hav tålamod, det kommer snart rullsurr igen.

30000 +


Till sist, även små bidrag gör skillnad!
Don Staniford har blivit stämd av ett företag inom norsk laxindustri som ägs av Norska staten.
Nu riskerar han fängelse, miljonböter och utvisning ur Kanada.
Detta bara för att han vill informera världen om norsk laxodlings miljövidrighet
Jag donerade ett litet bidrag för att visa att jag stödjer Don. Tänk på att även små bidrag kan, om de blir många, bli stora.
Klicka för länk här



¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>


Inga kommentarer: