Translate

tisdag 26 november 2013

Skeboåns Sportfiske - worldwide tour in Uppland

Ni kanske redan har sett det, men jag vill ändå puscha lite extra för det.
Jag är en av tre som jobbar stenhårt just nu för att få till resurser för att Skeboån skall återfå en god ekologisk status och den biologiska mångfald som en gång fanns där.
I helgen som var så tog vi ett jättekliv framåt i det arbetet genom den inbjudan vi fick från Niklas Dahlin att deltaga på mässan i Uppsala "Från Fluga till Antispinn"
Läs mer på: http://skeboanssportfiske.blogspot.se/

Mässan och den efterföljande auktionen på kvällen var inget annat än en stor succé för oss, och gav massor med feedback och ytterligare kraft att jobba vidare mot målet.
Men det fanns också andra saker som gjorde mässan intressant och som jag hoppas få återkomma till inom en snar framtid, bland annat så kan en idé som jag burit på under en ganska lång tid nu äntligen fått fäste då jag fick möjligheten att träffa människor med precis samma tanke. Ett embryo är påbörjat och det glädjer mig mycket.

¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸>< ((((º>

Inga kommentarer: