Translate

fredag 5 september 2008

Äntligen bra Naturprogram i TV´n igen

Tillbaka igen efter en tids tystnad.
Har legat, och gör så fortfarande, i sjuksängen tyvärr.
Så det mesta har legat nere i och med det.
En positiv sak dock är, att igår drog Mitt I Naturen igång igen, med Martin Emtenäs.
Och starten för säsongen var tillika hans 100;e program.
Detta är verkligen en av veckans höjdare för mig. Han gör naturprogram på ett väldigt avspänt, kul och lätt sätt.
-Me like a lot!!

En annan positiv sak är att även från sjuksängen kan fiske bokas, så det är fixat nu också.
Så nu kommer snart bloggen att fyllas av Gäddbet igen hoppas jag.

Nu börjar ju snart Öringsäsongen här nere att närma sig också och det är dags att gå igenom grejorna och lägga lite planer för det fisket framöver.
Fast det är klart, än så länge är det väl någon månad kvar innan dom dragen och flugorna landar ute i det salta vattnet.
Jag sitter på en idé också för ett nytt havsöringsbete, just nu endast på ritbordet, men jag hoppas kunna få tid i vinter för att få det klart inför vårfisket efter öring som gått in i vårsolens ytuppvärmda vatten i vikarna.

Imorgon kommer också den lilla utlovade testrapporten av Flugorna vi köpte från Flugor.se

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och jobba vidare på att kurera mig.

Återigen Tack alla ni som skriver och gillar sidan.

-=Skitfiske=-

Inga kommentarer: