Translate

torsdag 6 oktober 2011

Bland det värsta jag sett

Mållös, torr i strupen, illamående och visst, jag anade en del och har därför inte köpt och ätit Norsk Lax på massor av år samtidigt som jag uppmanat alla i min närhet att göra samma aktiva val, men att det var så här (ursäkta språket) jävla illa kunde jag inte ana.
Tyvärr så sänder SVT denna programserie när många inte ens har hunnit hem från sina jobb och annat.
Men en uppmaning från mig, är att sprid detta, sprid länken till denna dokumentär till så många som möjligt.
För någonstans måste ju startskotten gå, till en bojkott och till en förändring.
Och bland det värsta som framgår av dokumentären är sammankopplingen mellan dessa båda loggor!!!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, blir ju illamånde hur det får gå till.
WWF trodde jag var en orginisation som värnade om miljön. Men det går tydligen att köpa dom. Fy fan, säger jag.

*jeanette* sa...

usch och fy, riktigt vidrigt. Detta måste spridas.